neděle 17. března 2013

Moje jarní potěšení


Odkládám úklid své dobré adresy den po dni. Jaro, jak se říká na krku, a samo se to neudělá. Do jarních dnů je potřeba vstoupit, mimo jiné i uklizenou adresou. Oslovil jsem několik úklidových firem, všechny odmítly, že prý na to nemají sazebník. Napadlo mě, že by bylo jednodušší se někam př(i)estěhovat. Nikde mě nechtějí, (ne)chápu proč. Prý požaduji nesnesitelně přísně dodržování pravidel (vlastních) a pořádku (spolubydlících).


Tedy nezbývá, než začít dveřmi, které mně nějací foto-grafici pomalovali (a jako nalezené zátiší pak vystavovali), když jsem byl ve svém foto-ateliéru sušit mokrý, černobílý proces. Pak obývák s kanapátkem, ložnici a nakonec přijímací halu, to aby si návštěvy měly kde bezpečně sednout, nastavit tvář realitě a hlavně si vzájemně lechtat uši, no prostě cítit se tak, jako doma. Asi bych měl i vyvětrat peřiny, až se mně podaří odblokovat trvale (stofkami a karbonovým stativem za pět tisíc) zaaretovaná okna, co kdyby se tu někomu přece jenom zalíbilo. Těším se na finále. Bude nová podlaha, ani ta loňská nebyla trvanlivější než ty předešlé. Vydržela jen jednu sezónu, neb není nad tuhá paliva, a je tak snadné prolomit těžební limit. Výmalba nová nebude, mám i tak těch novot plné zuby a tyhle letité intelektuální grafiky mě už přirostly k srdci.

...moje jarní potěšení...